STATER

Pages

H1 S1ART BYE J3

WE'RE DESPERATE TOGETHER FROM JUNIOR 3 IN [ALSO COUNTDOWN GRADUATION STANDARD 6 IN SJKC PENG MIN 3 YEARS ANNIVERSARY] WE'RE TOGETHER AGAIN ON SENIOR 1 IN

Thursday, November 19, 2009

永别了!!!老友!!!


吉华独中高三毕业生再见啦!!!

但是我很舍得。

我要怎样看昭志、文礼和志鸿的篮球技术

我要看怎样看海鸥先生(书恒)唱海鸥一次?

我要怎样看出谢凯贤跳舞?

我要怎样和文商8少(子康、彣燊、昭志、冠钇、顶益、伟川、志鸿和文礼)一起吃饭?

我要怎样听淑芳高歌一曲?

这一切都是问题。

永别了,老友!!!


PS:以下照片来自中国电影《婚礼2008》。



分享这篇文章请按Share

No comments:

WHAT'S TWITTERING

Follow toshiro11gray on Twitter

MOST WANTED POST OF THE MONTH